018
כיצד ניתן להבטיח שהבעלים יקבלו את כספם? מה אם משהו ישתבש לפני הפקדת הכספים שנאספו לחשבון הבנק של הבעלים?
הדאגה להבטחת כספים היא דאגה לגיטימית. אנו מטפלים כיום במיליוני קרנות מדי יום והעסק שלנובנוי על מוניטין הכולל תשלומים מהירים. ניתן להקל ב"סיכונים" הקשורים בגביית קרנות כדלקמן:
- תדירות מוגברת של הסדרי התשלומים
- העברות בנקאיות על ידי דיירים ישירות לחשבון הבנק של הבעלים עצמן
- ערבויות בנקאיות
- כרטיס אשראי
צעדים כאלה כפופים לתנאים מסוימים שיש לדון בהם עם נציגי המכירות שלנו. חשוב לציין כי הגדלתהאבטחה הכספית לבעלים מורידה ישירות את נוחות התשלום עבור הדיירים. מכאן שמציאת האיזון הנכון היא הכרחית.
019
מה קורה כאשר יש צורך לשנות מדייר ישן לדייר חדש?
אם יש למונה אשראי, הדייר הישן רשאי לבקש מהבעלים להחזיר לו בגין אשראי זה. החזר כזה הוא לפי שיקול דעתו של הבעלים.אנו ממליצים לבעלים להודיע לנו כאשר דייר חדש עובר לגור כדי לתייג את המונה ולאפשר דיווח טוב יותר על פעילויות הדייר הנוכחי.
020
האם ניתן להשתמש במד גנוב במקום אחר?
לרוב המונים יש הגנה מפני חבלה מה שהופך אותם לבלתי שמישים בתנאים מסוימים. יתר על כן, מונים צריכים להיות רשומים ופעילים במערכת שלנו כדי לקבל אסימוני טעינה. אם המונה נגנב אתה יכול לדווח לנו על האירוע ונוכל להשעות מונה זה.
021
אני לא רוצה לטפל בשום תשלומים לחברת החשמל. האם ניתן להעביר את תשלומי הדייר שלי ישרות לספק השירות שלי?
אנו יכולים לגבות את תשלומי הדיירים ולהעביר אותם ישירות לספק השירות שלך בשמך. זה קייםבחבילה המנוהלת שלנו. חבילה זו כפופה לתנאים מסוימים אשר יש לדון בהמשך עם נציגי המכירות שלנו.
022
כיצד חשבונות עבור שירותים מוסדרים עם ספק השירות?
הסדרי התשלומים עבור השירותים תלוי בשיטת התשלום של השוכר ובהסדר שקיים עם הבעלים. להלן כמה דוגמאות:בדרך כלל בעלי הבית יוצרים הסדרי תשלום מעת לעת מהכספים הנאספים מהדיירים. בדרך כלל הסדרי התשלומים מתבצעים בסגירת החודש ובעל הבית מקבל את הכסף שלו תוך 7 ימים. בעלי הבית משלמים לאחר מכן לספק השירות שלהם.לחלופין, אנו יכולים לשלם לספק השירות ישירות כפי שניתן על ידי החבילה המנוהלת שלנו.וריאציות מתרחשות במגוון אפשרויות בהתאם לאופן שבו הדיירים מעדיפים לשלם, למשל: פלקסיפין, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, תשלומי צד שלישי, הוראת קבע וכן הלאה.
023
מהם התנאים וההגבלות של חוזה בעל הבית?
התנאים וההגבלות של חוזה הבעלים או בעל הבית זמינים באופן מקוון.
024
האם יש הנחה לפנסיונרים להתקנת מונה?
חיובי ההתקנה תלויים במשתנים הבאים: סוג המגורים, מרחק ומיקום, הסוגים של לוח החשמל והמעגלים, דרישה למתגים נוספים, כמות וסוגי מונים. יש לנו חבילות חיוב שונות שחלקן מכסות את ההתקנה. אתה יכול להשתמש בקבלן משלך או שנוכללשלוח לך אחד משלנו. בכל מקרה נעבוד אתכם בכדי להעניק לכם את הדיל הטוב ביותר. התקשרו אלינו כדי לדון בנושא בהרחבה.
025
האם מונה אחד יכול לספק 3 קוטג'ים?
לא. אם כל קוטג' מאוכלס על ידי דיירים שונים אז כל דייר זקוק למונה משלו.
026
יש לנו קומפלקסים עירוניים מרובים הדורשים מונים בתשלום מראש. איך אנחנו עושים את זה?
להלן תיאור של השלבים הנדרשים להתקנות גדולות: דבר עם אחד הסוכנים שלנו וקבע מהי העסקה הטובה ביותר עבורך; אם מדובר במתחם חדש, אנו מאפשרים לאדריכל או לבנאי לדעת את ההוראות הנדרשות התלויות בסוג המודל ובדגם; אם מדובר במתחם קיים אנו שולחים חשמלאי, או מקשרים עםחשמלאי קיים משלך, כדי להמליץ על ההתקנה המתאימה ביותר.
027
האם אוכל לגבות סכום פיגורים או האם אוכל לספק חשמל בחינם?
כן. המערכת גמישה. אתה יכול ליידע אותנו אם ברצונך לחייב את השוכר בפיגור או בתשלומים אחרים חייבים. לדוגמה, אם דייר הוא בפיגור של 30.00 והוא מבקש אסימון טעינה עבור 100, הוא יקבל אסימון רק עבור 100-30 = 70.00 (בניכוי חיובי הניהול). מצד שני, אם אתה רוצה לתת קצת חשמל בחינם, למשל: נניח שאתה רוצה לתת 50.00 חשמל בחינם בתחילת כל חודש, אז כששוכר יטעין עבור 100.00 הוא למעשה יקבל חשמל בשווי 150.00 (פחות חיובים ניהוליים). תן לנו לדעת מה אתה מעדיף או שתוכל לבצע זאת בעצמך בפורטל מקוון.
028
מה מכסים דמי הניהול ומי משלם עבורם?
תלוי ברצון בעל הבית. בדרך כלל השוכר משלם עבורם מכיוון שזה מנוכה מסכום הטעינה. עמלה זומכסה את השירותים שאנו מספקים וגם את העלויות הנלוות לדמי שער, דמי הודעת סמס, דמי העברות, עמלות כרטיסי אשראי, דמי פיקדון מזומן, עמלות בנקאיות וכן הלאה.
029
מי יכול להתקין מונה?
כל אדם מורשה ברצון הבעלים יכול להתקין מונה נוסף ברכוש פרטי.
030
האם התעריף שלכם שונה מהתעריף העירוני?
התעריף נשלט על ידי הבעלים (בעלים שהוא בעל בית, סוכן מנהלי או ספק במקרים רלוונטיים). התעריף נקבע לפי התעריף העירוני. עם זאת, שלא כמו קבלת תשלומים הכולל חיובים קבועים, חיוביםמשתנים והיטלים אחרים, למונים בתשלום מראש בדרך כלל יש תעריף נתון אחד. תעריף נתון זה עשוי להשתנות בהתאם לעונות השנה או לכמות החשמל שנרכשה, אך יש לקחת בחשבון משתנים אחרים כגון:
- אמצעי התשלום. למשל העברה בנקאית, הפקדה ישירה, תשלום בכרטיס אשראי, פלקסיפין וכן הלאה.
- סוג התשלום. למשל טעינת שירות, פיגור תשלומים, היטלים וכן הלאה.
- פרטים שונים: כגון חיובי ביקוש מקסימליים, שיעורי עונה, היטלים סביבתיים, חיובי ניהול.
031
האם אוכל להתקין מונה אם יש סכום פיגורים עם הספק?
כן. המונים שלנו בדרך כלל לא קשורים לספק והם מותקנים אחרי המונה של הספק.
032
האם אוכל לחייב או לזכות את חשבון המונה של הדייר שלי?
כן. דרך האתר לבעלי הבית או לבעלי בעלות יש אפשרות חיוב או זיכוי של חשבון מונה של השוכר שלהם. כאשר דייר מקבל אסימון חדש משתמשים בכל יתרת החשבון כנגד רכישת אסימון. לדוגמה: אם אתה מחייב חיוב של 100.00 על חשבון הדייר שלך כך שהיתרה שלו עומדת כעת על 100.00, בפעם שהשוכר שלך יבצע אסימון של 150.00 המערכת תקזז את יתרת החשבון לעומת הרכישה הנוכחית.מכאן שיונפק אסימון של 50.00 בלבד.לעומת זאת, אם אתה מזכה את השוכר כך שחשבון המונה שלו הוא +100.00. בפעם הבאה שהשוכר שלךקונה אסימון טעינה עבור 50.00, האסימון שיונפק למעשה יהיה 150.00
033
האם ניתן להחיל חיובי פיגורים או עמלות אחרות על חשבון מונה?
הבעלים חופשיים להוסיף או להתאים את חיובי הדייר שלהם.עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת ויש לבדוק את החוקיות של חיובים מסוג זה באזורים רלוונטיים.
034
כיצד ניתן לקבל טעינה אוטומטית?
תלוי במונה. טעינה אוטומטית תסייע לך להנפיק אסימון לערך הרצוי בפרקי זמן תקופתיים.צרו עמנו קשר עם מספר המונה שלכם, הסכום והתדירות שבה תרצו לייצר אסימוני טעינה.
035
כמה שעות קילוואט יש למונים חדשים לאחר ההתקנה?
מונים חדשים בדרך כלל טעונים עם 5 קוט"ש. במשק בית ממוצע זה עשוי להספיק למספר שעות.במונים מסוימים יש מגבלת "משיכת יתר" שתאפשר לך להגיע ל- 15 קוט"ש לפני כיבוי ספק הכוח.
036
מי משלם את עלויות ההתקנה?
בחלק מהחבילות אנו מספקים לכם את המונה שלנו בחינם. אנא עיין בחבילות שלנו לגבי התעריפיםהעדכניים ביותר והמבצעים הנוכחיים שלנו.
037
מה אם שיעורי השירות משתנים?
כחלק משירות דמי הטרחה שלנו, דמי השירות מתעדכנים כדי להתאים לתנודות השוק.
038
כיצד תעריף הספק מחושב?
בדרך כלל המחירים מחושבים בהתאם לתעריף השירות עבור האזור. האסימון שהונפק לוקח בחשבון את התעריף העירוני ו / או חיובים חלים חרים.בעלי בית ובעלי נכסים תמיד חופשיים להחליט בעצמם את התעריפים במידה והם רוצים לעשות זאת (אם כי זה לא מומלץ).
039
האם כל סוגי המונים מוצעים בכל האזורים?
לא. המונים הפופולריים ביותר הם מוני חשמל חד פאזיים. צרו קשר בנוגע למוני חשמל תלת פאזיים אוסוגים אחרים של מונים כגון מים וגז.
040
אילו סוגי מונים קיימים?
מוני חשמל, מדי גז ומים הם הפופולריים ביותר. לכל סוג מונה ומד ישנם מגוון דגמים בהתאם לסוג השימוש.
041
מה אם יש לי דרישת מונה מותאמת אישית?
יש הרבה התאמות אישיות ודרישות מונה. בתיאוריה, כל צריכה שניתן למדוד יחד עם מונה אפשר לספק שירותי תשלום מראש.צור עמנו קשר לגבי הצרכים הספציפיים שלך.
042
כיצד אוכל לצפות בדוח של המונה שלי?
הדוחות זמינים און-ליין. פשוט התחבר וצפה במונים ובדוחות שלך.
043
כמה מהר ניתן לקבל את השירותים?
לאחר קבלת טפסי הבקשה, בדרך כלל ניתן לקבל את השירותים תוך 5 ימי עבודה. זה גם תלוי בזמינותםשל קבלנים או חשמלאים באזור המתאים. לאחר התקנת מונה ניתן להפעיל כמעט מיד את השירות.
044
האם ניתן לבטל בכל עת?
כן. עם זאת, תנאי הביטול תלויים בתנאי החוזה. נדרש לשלוח הודעה על ביטול 30 יום מראש. עמלת סיוםחוזה מוקדם עשויה לחול בהתאם לתקופת החוזה שנותרה.
045
כמה זמן החוזה?
בהתאם להצעות וסוגי מבצעים מיוחדים, החוזה עשוי להשתנות בין 0 ל 36 חודשים. הודעת ביטול של 30יום מראש חלה ללא קשר לתקופת החוזה. עמלת סיום חוזה מוקדם עשויה לחול.
046
מה זה bucksGO?
היא מערכת התשלומים שלנו. bucksGO תשלומי כרטיסי אשראי והוראות קבע מעובדים באמצעות המערכת הזאת.
047
האם אוכל לבצע התקנה עצמאית?
ההתקנות צריכות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.התקנה לא נכונה עלולה לגרום למוות או לפציעה ואסור לנסות ללא הכישורים המתאימים.
048
מי שולט בתעריף?
דבר בעל הנכס או בעל הבית שולטים בתעריף. חלק משירותינו כולל קביעת, תחזוקה ועדכון נתונים.השירות שלנו מיועד להקל על כל התהליך עבור בעל הבית.
049
הדיירים שלי חולקים את אותו גייזר או מיכל מים חמים. כיצד אוכל לחייב אותם בגין חשמל או שימוש במים חמים?
השיטה הטובה ביותר היא להתקין מדי מים חמים אלקטרוניים לכל דייר. אולם פתרון זה יקר ולא תמידמתאים לכמות נמוכה של התקנות. אלטרנטיבה נוספת היא להתקין מדי מים מכניים חמים ולעשות מדי פעםקריאות באופן ידני לחישוב החלק הממוצע שמשמש כל דייר. לאחר ששיעור השימוש של הדיירים ידוע, ניתן לבצע חישוב על בסיס החשבון שהתקבל עבור הבניין. בעלי בית מסוימים מחייבים שימוש זה באמצעות הצהרות חודשיות ידניות, בעלי בית אחרים מייצרים תעריף משולב עבור מים וחשמל ומשתמשים במונה החשמל בתשלום מראש הקיים אשר מותאם מעת לעת כדי לעקוב אחר מגמת השימוש במים וחשמל.
050
האם מונה בתשלום מראש בעל הגנה מפני חבלות?
ברוב המונים ישנם חיישנים המזהים חבלה. מונים מסוימים יינעלו או יכבו את המתח ויידרש להתקשר למוקד הטלפוני שלנו למתן הסבר.הדיירים יכולים להיות יצירתיים בתכנון טכניקות לעקיפת מונים (כמו כל מערכת אזעקה אחרת) ויש תמידלהיות ערניים ולבדוק את תקינותו של השימוש כדי לדעת האם הוא נורמלי. יש לנו מנגנוני התרעהמורחבים המתריעים אוטומטית מתי מומלץ לבצע בדיקת אזור.
051
שמעתי על הונאות עם מונים בתשלום מראש, כיצד ניתן להרגיע אותי?
מוניטין זה הכלל! מצד אחד ישנם רמאים על הסף שרק רוצים למכור מונים שמבטיחים לאנשים לחסוך בחשמל. מצד שני ישנם עסקים לגיטימיים אשר עשויים גם לאכזב את לקוחותיהם באופן בו הם מתנהלים. אנו מעבדים מיליוני עסקאות מדי יום עבור אלפי בעלי בית, מנהלי נכסים, עיריות וחברות חשמל. אנו לא מושלמים אך אנו שואפים לשמור על שלמות ואריכות ימים בכל מערכות היחסים העסקיות שלנו.