03 376 0567   
  צור קשר       
ראשי איך זה עובד חבילות סוגי מונים טען רכבים חשמליים צור קשר שאלות נפוצות
     תתקשר אלי





 
Stop Before you click the Submit button!
If you are not a landlord or a property manager but you are looking to replace your own municipal meter Click for details...

Close      תשלח לי אימייל





 
Stop Before you click the Submit button!
If you are not a landlord or a property manager but you are looking to replace your own municipal meter Click for details...

הפתרון האידיאלי לתשלום מראש   חשמל מים  גז
תשלום חשמל מראש
שימוש בתשלום חשמל מראש: בטוח מפני רמאים
שימוש בתשלום חשמל מראש: בטוח מפני רמאים מספר כתובות מעלות עניין בקרב הציבור על חשמל בתשלום מראש, ורבים מהאנשים תוהים האם הם עברו הונאה. ישנם דיווחים על צרכנים שניצלו באמצעות חיובים מנופחים, וכן צרכנים שהלכו שולל בידי חברות חסרי מצפון ושנותקו מהחשמל. התקריות האומללות הללו המחישו כי עבור האדם הממוצע, תכולת הוצאות החשמל שלו היא קצת תעלומה עד שמשהו ברור מאליו משתבש. למרות שמקרים בודדים אלה, הם לא אומרים הרבה על ההקשר הרחב יותר של תעשיית החשמל בתשלום מראש ועל התרומה החיובית הניתנת לצרכנים, בעלי אדמות ועיריות המשתמשים בשירותים אלה. רקע מקיף, הבנה של פעולות העסק ואספקת מידע לצרכנים, ידגימו את התרומה החיובית שסיפקו חברות אידיאליות בתשלום מראש וחברות דומות. הבנה טובה יותר של גורמים אלה תאפשר גם לצרכנים לבצע את הבחירות הטובות ביותר עבור עצמם. האם הצרכן הממוצע מבין את חשבון החשמל הנוכחי שלו ומחייב אותו? כיצד צרכן יכול להגן על עצמו מפני הונאות וניצול? והכי חשוב, האם הצרכן דואג שהם עושים הכול כדי להפחית עלויות? עבור בעלי הבית חשובה האפשרות להיות עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר. הטכנולוגיה הנכונה יכולה לחסוך זמן וכסף.
זרם בכל העולם
ערים ועיריות רבות פועלות כמתווכות באספקת תושביהן. מכאן שלא תמיד ניתן להתמודד ישירות עם חברת החשמל ובנייני הדירות או סוגי מגורים עם מספר דיירים בכדי לחייב ישירות בספק השירות. בעל בית או תאגיד ארגוני מקבל חשבון בודד מהספק או העירייה, והוא אחראי להסדרו. בעלי הבית צריכים להשיב את הוצאותיהם מהדיירים. זה יוצר כל מיני סיבוכים מנהליים עבור בעלי הבית, אלא אם כן הם משתמשים בשירות חשמל בתשלום מראש, תהליך המכונה תת-מדידה. בעלי הבית צריכים לשלב את כל הפריטים בחשבון שלהם לתעריף יחיד, כמו גם לחלק חיובים כאלה - תוך התחשבות בשימוש בפועל של כל דייר ועלויות נלוות אחרות. בעלי הבית צריכים גם להיות מסוגלים להעביר החזר כספי או חיסכון אחר בצורה הוגנת. והכי חשוב, יש לפתור את כל הפיגורים וההיטלים ללא הפרעה בשירותים. זה המקום בו מונים ששולמו מראש וטכנולוגיות אחרות מוסיפים ערך משמעותי. טכנולוגיית מדידה מייעלת תהליכים מנהליים כגון קריאות מונה, המרת קריאות כאלה לחיובים, עיבוד חשבונות, תשלומים, הנפקת דוחות וניהול חובות. בדרך כלל שירותים אלה עשויים לכלול תוספת שכר לחיובים קיימים. בעלי הבית ודיירים רבים מברכים על טכנולוגיה ושירותים אלה. עבור בעלי בית, טרחה מנהלית היא נחלת העבר. עבור הדיירים יש פיקוח רב יותר כך שהם בטוחים שהם לא משלמים בשוגג עבור "עסק האפייה הביתי" של שכניהם.
ידע הוא כוח: הבנת תעריף חשמל בתשלום מראש
ככל הנראה הדבר המפתיע ביותר הוא שלא בהכרח צריכת אנרגיה בפועל מהווה את רוב תעריף המונה שבתשלום מראש. חשבון חשמל לבניין מורכב מפריטים כמו: - צריכת אנרגיה - כוח תגובתי - ניהול צדדי - חיוב ביקוש מירבי - דמי שירות ותשלום נוסף במקרים רבים ישנם עדיין פריטים נוספים כמו שירותים עסקיים, הסרת אשפה, שיעורי נכסים, מים ותברואה וכן כל פיגור ועניין. כפי שרוב הצרכנים חוו ככל הנראה, אלה יכולים להתבסס על הערכות או על קריאות מונה בפועל. את כל הפריטים לעיל יש לסדר על ידי בעל הנכס עם ספק השירות או העירייה. מצד שני, בעל הבית בקביעת תעריף לדיירים חייב להחזיר את כל אותם עמלות כחלק מ"תעריף מונה בודד בתשלום מראש ". תושבים צריכים להיות מודעים לכך שתעריף המונה בתשלום מראש אינו יכול להיות זהה לתעריף הצריכה העירוני מכיוון שתעריף המונה בתשלום מראש שלהם צריך לשלם עלויות רבות אחרות שנגרמות עבור בעלי הבית שלהם. הסדר חשבונות חשמל כרוך בשימוש במעבדי תשלום שעלולים להיות כרוכים בתשלום נוסף.
כיצד יכולים הצרכנים לחסוך כסף?
בין אם אתה בעל בית או תושב, מספר שינויים יכולים לחסוך כסף בעלויות חשמל. - קבל ישירות: בדוק אם ניתן לקבל חשבון מונה ישירות עם ספק השירות או העירייה - לנהל משא ומתן עם בעל הבית: אם בעל הבית יסכים, יתכן שניתן יהיה לבצע הסכם עימם ישירות מראש ובכך להימנע ממספר חיובים נוספים. לא כל בעלי הבית מעוניינים בניהול מיותר של פעולות אלו. - שאלו את בעל הבית: שאלו על חיובי משנה-מדידה וכל חיובים אחרים הספציפיים לבניין. - מצא את שיטת התשלום הזולה ביותר: בדרך כלל העברה בנקאית היא הזולה ביותר או תשלום לבעל הבית ישירות. - וודא שהמונה מוגדר כהלכה: יתכנו חיסכון נוסף, לדוגמה תעריף מדורג. - הבנת הקבלה: צרכנים עשויים לשלם פיגורים או היטלים הקשורים לחשבונותיהם.
הגנה מפני רמאים דע מי הם המתווכים
:אם הצרכנים משתמשים במתווך, עליהם לבדוק שהם מקבלים סנקציה רשמית על ידי בעל הבית או העירייה שלהם. בנוסף, חשוב לבדוק את יתרת חשבונם אצל בעל הבית או העירייה שלהם. יש לעדכן את היתרה מדי יום או שבועי, ללא עיכוב של 4 שבועות בין התשלום ליתרה האחרונה.
הימנע ממתקיני מונים שמבטיחים לחסוך סכומי כסף עצומים: אף מונה בתשלום מראש לא יחסוך לצרכנים הון; וכל מי שמבטיח הבטחות מסוג זה הוא לא הגון. ניתן להתקין התקנות מונה בתשלום מראש על ידי בעל בית, סוכן מנהל או עירייה.
השירות הוא מעל לכל: המכשיר חסר תועלת ללא הסדרי התשלומים והשירותים הנלווים. ישנן חברות רבות המציעות שירותי חשמל בתשלום מראש, הצרכנים צריכים להשוות ולחקור. קל לבדוק את החברה עם כמה לחיצות. האם הצרכנים מצליחים למצוא פרטי קשר וכתובת פיזית בקלות? האם הם מספקים תמיכה אמינה?
לא ניתן להחליף מונה עירוני: מונה בתשלום מראש אינו מחליף מונה עירוני.
היזהרו ממתקיני מונה ודמי התקנה יקרים: נוכלים שמנסים לקבל מקדמה גדולה מכם מראש, מכיוון שהם לא מתכוונים לספק את הסחורה לאחר מכן. ספקי שירותים טובים סופגים עלויות מראש בתקווה למערכת יחסים ארוכת טווח. די קל לבדוק, פשוט חפש באינטרנט את דגם המונה ולבדוק את מחירו הקמעונאי.
השמיעו את קולכם: ישנם ערוצים במיוחד עבור צרכנים שעברו מקרה הונאה. צרכנים שנפגעו מהונאה יכולים לבקש עזרה באמצעות בעל הבית, העירייה או נותן השירות שלהם.
בכל ענף תמיד יהיו "תפוחים רעים". אל תתנו לכמה מקרים מצערים להעיב על שיקול דעתכם לגבי ענף שלם המספק ערך לצרכנים, הן לתושבים והן לבעלי הבית.
Become Partner            
ראשי נקודת טעינה רכבים חשמליים להיות קבלן מאמרים מדיניות פרטיות
צור קשר חבילות סוגי מונים אודותינו התחבר הצהרת אחריות
כל הזכויות שמורות