0567 376 03   
צור קשר        התחבר
ראשי איך זה עובד חבילות סוגי מונים טען צור קשר שאלות נפוצות
Close
AMERICAS EUROPE AFRICA ASIA PACIFIC
       
       
       
       

Don't see your Country site? Visit IdealPrepaid.com
     תתקשר אלי





 
Stop Before you click the Submit button!
If you are not a landlord or a property manager but you are looking to replace your own municipal meter Click for details...

Close      תשלח לי אימייל





 
Stop Before you click the Submit button!
If you are not a landlord or a property manager but you are looking to replace your own municipal meter Click for details...

הפיתרון האידיאלי לתשלום מראש   חשמל מים  גז
נושאי עזרה
דיירים
001
איך המונה עובד?
למונה לוח מקשים ואבטחת הצפנה מיוחדת. אנו מייצרים אסימון מספרי המבוסס על תעריף לפי תעריף נתון. אסימון זה נכנס למונה ומזכהאת המונה, ובזה מאפשר לשוכר להשתמש בכמות מוגדרת מראש של חשמל (או שירות נלווה אחר). כאשר זיכוי המונה יורד, הוא מתריע אתהשוכר שעליו לרכוש אסימונים נוספים. על השוכר לחדש את המונה שלו על ידי תשלום מראש באמצעות אסימוניםדיגיטליים (או אפשרויות תשלום אחרות).
002
האם המונה מחליף את מונה הספק או חברת החשמל?
לא. המונה שלנו ממוקם בנוסף למונה הקיים. הוא אינו מחליף את מונה הספק אלא מותקן כתוספת ללוח החשמל.המונה יכול לשלוט על הצריכה בבית או 'ביחידת דיור בודדת.
003
איך השוכר קונה חשמל?
יש כמה אפשרויות. השוכר מפקיד כסף או מבצע העברה בנקאית ואנחנו מטעינים את המונה או שולחים הודעת סמס עם האסימון המספרי שאותו ניתן להזין למונה שלו. תלוי באזור, השוכר יכול להגיע למיקומים כמו חניות או תחנות דלק, ולרכוש אסימון ישיר או פלקסיפין. לטעינה בפלקסיפין השוכר נכנס לאתר שלנו או משתמש בטלפון הנייד על ידי הזנת קוד הפלקסיפין ומספר המונה שלו ואנחנו מייד מטעינים את המונה או משיבים באסימון מספרי שאותו ניתן להזין למונה שלו.
004
כיצד נמדד החשמל ומה התעריפים?
חשמל נמדד בשעות קילוואט (קוט'ש). מחירי החשמל משתנים מאזור לאזור. תעריפים נקבעים על ידי עיריות,ספקים וחברות חשמל. בנוסף לתעריפים ישנם לרוב גם חיובים ניהוליים אחרים המופעלים על החשבונות. השימוש בחשמל מוערך על סמך השימוש הממוצע ואז מותאם על פי קריאות מונה המתרחשות מעת לעת. אם המונה בתשלום מראש מוגדר יחד עם מונה עירוני, כמו שקורה בתרחישים להשכרה או תאגידי גוף, אז הבעלים (כלומר בעל בית או סוכן מנהל) הוא זה שקובע את תעריף הקוט'ש לכיסוי התעריפים העירוניים כדי לפצות על חיובים אחרים שחלים.
005
האם ניתן לשנות מונה לספק אחר?
תלוי. אם המונה נמצא בבעלות מלאה ניתן לשנות את הספק. בעל המונה יכול לבקש להקצות ספק חדש למונה זה. ישנם מספר שלבים טכניים הנדרשים בכדי להעביר מונה לספק חדש. אם תרצה שנשתמש במונה קיים, הצעד הראשון הוא לחתום איתנו על הסכם ולבקש העברה כזו בכתב. 'אם ברצונך להעביר את שירותינו לספק אחר, תצטרך להגיש לנו בקשה בכתב ובו עליך לציין את מספר המונה ואת הספק הפוטנציאלי החדש שלך. כדי לבצע העברה התנאים הבאים נחוצים:המונה לא יכול להיות מושכר ולא להיות חלק ממתקן מסובסד או כל חוזה אחר. המונה חייב להיות בבעלות מלאה של בעל הבית והמונה חייב להיום תואם לתקן מסוים.
006
מי שולט בתעריף?
בעל המונה שולט בתעריף. לרוב מדובר בבעל הבית או ספק החשמל.
007
אני דייר בחצר האחורית או דירה מפוצלת. כיצד אוכל להגיש בקשה למונה בתשלום מראש?
אם אינך הבעלים של הנכס אתה צריך לדבר עם בעל הבית שלך ולבקש שהוא יצור איתנו קשר להתקנת מונה
008
אנו חולקים עם בעל הבית שלנו ואנחנו לא סומכים על מה שהוא מחייב אותנו, מה אנו יכולים לעשות?
אתם יכולים לנסות לשכנע את בעל הבית שלכם להתקין מונה בתשלום מראש. בסופו של דבר בעל הבית שולט ברכושו ובכל החיובים הקשורים להשכרה. רוב בעליהבית מבינים שמונים בתשלום מראש אכן עוזרים לחסוך באנרגיה (מכיוון ששוכרים עם מונים בתשלום מראש מודעים הרבה יותר לשימוש שלהם) והם מברכים על התקנות כאלה. ישנם חיובים ניהוליים הקשורים לתחזוקת המונים אך ההוצאה הכוללת, החיסכון באנרגיה ודמי ניהול מופחתים בדרך כלל הופכים את כל הצדדים למאושרים יותר ובוטחים יותר זה בזה.
009
מהו הסכום המרבי של קוט'ש שמונה בתשלום מראש יכול לקבל?
זה תלוי בדגם המונה. מונים מסוימים מוגבלים לכמות מסוימת ואז יש לטעון אותם שוב. ישנם מונים שאין להם גבול כזה.
010
כיצד אני רושם את המונה שלי לתשלומי העברה בנקאית?
להרשמה לתשלומי העברה בנקאית, ראה את דף הבית.
011
מהו דמי הניהול האופייניים שגובים עבור מטר בתשלום מראש?
אגרות וחיובים כוללים מגוון גופים. חלק מהחיובים נקלטים על ידי בעלים (בעלי קרקעות, סוכני ניהול,עיריות) ואילו חלקם מועבר לדיירים. חיובי הניהול העולים על שיעורי התעריף כוללים את המרכיבים הבאים:
012 table
תמחור הערכת נתח המחירים ערוצים תיאור
נקודת רכישה
רכישת חשמל
2% - 7%
  • קמעונאי
  • העברה בנקאית
  • און-ליין
  • טלפון סלולרי
  • כספומט
  • בעל הבית
  • עירייה
זה בשליטת הדייר. הדייר מחליט מה הכי נוח עבורו. כמו רוב הדברים בחיים ככל שהנוחות גדולה יותר ההוצאה גדולה יותר! האפשרות הזולה ביותר לדייר הוא להשיג חשמל ישירות מספק החשמל או מבעל הבית. רוב בעלי הבית לא רוצים להסתבך בקבלת תשלומים ולכן מכוונים את הדיירים שלהם לערוצים חלופיים.
אופן התשלום
כיצד זה משולם?
1% - 6%
  • מזומן
  • העברה בנקאית
  • פלקסיפין
  • כרטיס אשראי
  • צ'ק
  • הוראת קבע
לרוב גם זה בשליטת על ידי הדייר והוא פונקציה של מה שנהוג כאמצעי תשלום על ידי המקבל. לכל אמצעיהתשלום יש מספר הוצאות עבור המקבלים (למשל דמי פיקדון במזומן,עמלות בכרטיסי אשראי, עמלות בנק וכו')
שיטת אספקה
כיצד אסימון הטעינה נשלח?
0.5% - 2.5%
  • קבלה
  • אימייל
  • הודעת סמס
  • USSD
  • GPRS
זהו שילוב של שיטת הרכישה וסוג המכשיר.
גורמי תת-מונה
אילו עלויות רצויות בתת-מונה?
3% - 6%
  • קריאות מונה של הדייר
  • חיוב דייר (לכידת נתונים, הדפסה, מסירה)
  • תשלומים מעוכבים של הדייר
  • תשלומי פיגור לדייר
  • עלויות בנין משותפות
  • עמלות קבועות (התקנת מונה, אגרות שנתיות, היטלי סביבה, חיובי ביקוש חשמליים, וכן הלאה)
זה בשליטת הספק, העירייה או בעל הבית. ללא שימוש במונים, בעלי הדירות בדרך כלל משלבים חיובים אלה כחלק משכר הדירה שלהם או כפרטים נוספים המופיעים בדוח השכירות לדיירים שלהם. מרבית הדיירים מעדיפים לשלם עבור חשמל באופן ישיר (באמצעות חוזה ישיר עם ספק החשמל או העירייה או באמצעות מונה בתשלום מראש) ומכאן להיות בעלי שליטה מסוימת בכוח ויחס השימוש.
013
האם ניתן להחזיר את המונה לאחור במידה וזה מייצר יותר חשמל על ידי המעגל, והאם ניתן לאגור עודפי חשמל במונה?
לא
014
האם ניתן לבדוק את דיוק המונה?
המונים שלנו מאושרים על ידי רשויות בינלאומיות לדיוק. אם תרצה לאמת באופן עצמאי קריאות כאלה אתה יכול לעשות זאת בעצמך על ידי השוואה של קריאות המונה שלנו מול המונה העירוני הקבוע או על ידי חשמלאי או מהנדס עצמאי עם ציוד מיוחד.
015
אילו אמצעי אבטחה יש למונים?
יש תכונות שונות, בהתאם לדגמי המונה, המעידות על חבלה מכנית ואלקטרוניות.שיבוש מונה עלול לגרום לפינוי וכן לתביעה אזרחית ו / או פלילית.
016
האם אסימוני טעינה יכולים לפוג?
בדרך כלל אסימונים ללא פג תוקף. אבל במקרים מסוימים יש להשתמש באסימונים ברציפות.אם לא נעשה שימוש באסימונים במשך זמן רב, רוב הסיכויים כי שינויים בתצורה יבטלו אסימונים ישנים יותר.
017
המונה בתשלום מראש שלנו פועל כשאנחנו מכבים את החשמל הראשי, האם זה נורמלי?
זה תלוי בסוג ההתקנה. ישנם בדרך כלל שני סוגים של התקנות:א-מונה בתשלום מראש מותקן אחרי רשתות החשמל. במקרה זה אם אתה מכבה את החשמל, המכשירצריך להיכבות (אלא אם כן יש לו ספק כוח משל עצמו)ב-מונה בתשלום מראש מותקן לפני רשתות החשמל. במקרה זה המונה לא יכובה כשאתה מכבה אתמתח החשמל. מה שחשוב הוא לבדוק את השימוש המדווח לאחר כיבוי החשמל, אם אתה מזהה שימושבצריכה ייתכן שהוא מסמל בעיה וצריך לבדוק אותה על ידי מתקין.
בעלים
018
כיצד ניתן להבטיח שהבעלים יקבלו את כספם? מה אם משהו ישתבש לפני הפקדת הכספים שנאספו לחשבון הבנק של הבעלים?
הדאגה להבטחת כספים היא דאגה לגיטימית. אנו מטפלים כיום במיליוני קרנות מדי יום והעסק שלנובנוי על מוניטין הכולל תשלומים מהירים. ניתן להקל ב"סיכונים" הקשורים בגביית קרנות כדלקמן:
  1. תדירות מוגברת של הסדרי התשלומים
  2. העברות בנקאיות על ידי דיירים ישירות לחשבון הבנק של הבעלים עצמן
  3. ערבויות בנקאיות
  4. כרטיס אשראי
צעדים כאלה כפופים לתנאים מסוימים שיש לדון בהם עם נציגי המכירות שלנו. חשוב לציין כי הגדלתהאבטחה הכספית לבעלים מורידה ישירות את נוחות התשלום עבור הדיירים. מכאן שמציאת האיזון הנכון היא הכרחית.
019
מה קורה כאשר יש צורך לשנות מדייר ישן לדייר חדש?
אם יש למונה אשראי, הדייר הישן רשאי לבקש מהבעלים להחזיר לו בגין אשראי זה. החזר כזה הוא לפי שיקול דעתו של הבעלים.אנו ממליצים לבעלים להודיע לנו כאשר דייר חדש עובר לגור כדי לתייג את המונה ולאפשר דיווח טוב יותר על פעילויות הדייר הנוכחי.
020
האם ניתן להשתמש במד גנוב במקום אחר?
לרוב המונים יש הגנה מפני חבלה מה שהופך אותם לבלתי שמישים בתנאים מסוימים. יתר על כן, מונים צריכים להיות רשומים ופעילים במערכת שלנו כדי לקבל אסימוני טעינה. אם המונה נגנב אתה יכול לדווח לנו על האירוע ונוכל להשעות מונה זה.
021
אני לא רוצה לטפל בשום תשלומים לחברת החשמל. האם ניתן להעביר את תשלומי הדייר שלי ישרות לספק השירות שלי?
אנו יכולים לגבות את תשלומי הדיירים ולהעביר אותם ישירות לספק השירות שלך בשמך. זה קייםבחבילה המנוהלת שלנו. חבילה זו כפופה לתנאים מסוימים אשר יש לדון בהמשך עם נציגי המכירות שלנו.
022
כיצד חשבונות עבור שירותים מוסדרים עם ספק השירות?
הסדרי התשלומים עבור השירותים תלוי בשיטת התשלום של השוכר ובהסדר שקיים עם הבעלים. להלן כמה דוגמאות:בדרך כלל בעלי הבית יוצרים הסדרי תשלום מעת לעת מהכספים הנאספים מהדיירים. בדרך כלל הסדרי התשלומים מתבצעים בסגירת החודש ובעל הבית מקבל את הכסף שלו תוך 7 ימים. בעלי הבית משלמים לאחר מכן לספק השירות שלהם.לחלופין, אנו יכולים לשלם לספק השירות ישירות כפי שניתן על ידי החבילה המנוהלת שלנו.וריאציות מתרחשות במגוון אפשרויות בהתאם לאופן שבו הדיירים מעדיפים לשלם, למשל: פלקסיפין, כרטיס אשראי, העברה בנקאית, תשלומי צד שלישי, הוראת קבע וכן הלאה.
023
מהם התנאים וההגבלות של חוזה בעל הבית?
התנאים וההגבלות של חוזה הבעלים או בעל הבית זמינים באופן מקוון.
024
האם יש הנחה לפנסיונרים להתקנת מונה?
חיובי ההתקנה תלויים במשתנים הבאים: סוג המגורים, מרחק ומיקום, הסוגים של לוח החשמל והמעגלים, דרישה למתגים נוספים, כמות וסוגי מונים. יש לנו חבילות חיוב שונות שחלקן מכסות את ההתקנה. אתה יכול להשתמש בקבלן משלך או שנוכללשלוח לך אחד משלנו. בכל מקרה נעבוד אתכם בכדי להעניק לכם את הדיל הטוב ביותר. התקשרו אלינו כדי לדון בנושא בהרחבה.
025
האם מונה אחד יכול לספק 3 קוטג'ים?
לא. אם כל קוטג' מאוכלס על ידי דיירים שונים אז כל דייר זקוק למונה משלו.
026
יש לנו קומפלקסים עירוניים מרובים הדורשים מונים בתשלום מראש. איך אנחנו עושים את זה?
להלן תיאור של השלבים הנדרשים להתקנות גדולות: דבר עם אחד הסוכנים שלנו וקבע מהי העסקה הטובה ביותר עבורך; אם מדובר במתחם חדש, אנו מאפשרים לאדריכל או לבנאי לדעת את ההוראות הנדרשות התלויות בסוג המודל ובדגם; אם מדובר במתחם קיים אנו שולחים חשמלאי, או מקשרים עםחשמלאי קיים משלך, כדי להמליץ על ההתקנה המתאימה ביותר.
027
האם אוכל לגבות סכום פיגורים או האם אוכל לספק חשמל בחינם?
כן. המערכת גמישה. אתה יכול ליידע אותנו אם ברצונך לחייב את השוכר בפיגור או בתשלומים אחרים חייבים. לדוגמה, אם דייר הוא בפיגור של 30.00 והוא מבקש אסימון טעינה עבור 100, הוא יקבל אסימון רק עבור 100-30 = 70.00 (בניכוי חיובי הניהול). מצד שני, אם אתה רוצה לתת קצת חשמל בחינם, למשל: נניח שאתה רוצה לתת 50.00 חשמל בחינם בתחילת כל חודש, אז כששוכר יטעין עבור 100.00 הוא למעשה יקבל חשמל בשווי 150.00 (פחות חיובים ניהוליים). תן לנו לדעת מה אתה מעדיף או שתוכל לבצע זאת בעצמך בפורטל מקוון.
028
מה מכסים דמי הניהול ומי משלם עבורם?
תלוי ברצון בעל הבית. בדרך כלל השוכר משלם עבורם מכיוון שזה מנוכה מסכום הטעינה. עמלה זומכסה את השירותים שאנו מספקים וגם את העלויות הנלוות לדמי שער, דמי הודעת סמס, דמי העברות, עמלות כרטיסי אשראי, דמי פיקדון מזומן, עמלות בנקאיות וכן הלאה.
029
מי יכול להתקין מונה?
כל אדם מורשה ברצון הבעלים יכול להתקין מונה נוסף ברכוש פרטי.
030
האם התעריף שלכם שונה מהתעריף העירוני?
התעריף נשלט על ידי הבעלים (בעלים שהוא בעל בית, סוכן מנהלי או ספק במקרים רלוונטיים). התעריף נקבע לפי התעריף העירוני. עם זאת, שלא כמו קבלת תשלומים הכולל חיובים קבועים, חיוביםמשתנים והיטלים אחרים, למונים בתשלום מראש בדרך כלל יש תעריף נתון אחד. תעריף נתון זה עשוי להשתנות בהתאם לעונות השנה או לכמות החשמל שנרכשה, אך יש לקחת בחשבון משתנים אחרים כגון:
  1. אמצעי התשלום. למשל העברה בנקאית, הפקדה ישירה, תשלום בכרטיס אשראי, פלקסיפין וכן הלאה.
  2. סוג התשלום. למשל טעינת שירות, פיגור תשלומים, היטלים וכן הלאה.
  3. פרטים שונים: כגון חיובי ביקוש מקסימליים, שיעורי עונה, היטלים סביבתיים, חיובי ניהול.
031
האם אוכל להתקין מונה אם יש סכום פיגורים עם הספק?
כן. המונים שלנו בדרך כלל לא קשורים לספק והם מותקנים אחרי המונה של הספק.
032
האם אוכל לחייב או לזכות את חשבון המונה של הדייר שלי?
כן. דרך האתר לבעלי הבית או לבעלי בעלות יש אפשרות חיוב או זיכוי של חשבון מונה של השוכר שלהם. כאשר דייר מקבל אסימון חדש משתמשים בכל יתרת החשבון כנגד רכישת אסימון. לדוגמה: אם אתה מחייב חיוב של 100.00 על חשבון הדייר שלך כך שהיתרה שלו עומדת כעת על 100.00, בפעם שהשוכר שלך יבצע אסימון של 150.00 המערכת תקזז את יתרת החשבון לעומת הרכישה הנוכחית.מכאן שיונפק אסימון של 50.00 בלבד.לעומת זאת, אם אתה מזכה את השוכר כך שחשבון המונה שלו הוא +100.00. בפעם הבאה שהשוכר שלךקונה אסימון טעינה עבור 50.00, האסימון שיונפק למעשה יהיה 150.00
033
האם ניתן להחיל חיובי פיגורים או עמלות אחרות על חשבון מונה?
הבעלים חופשיים להוסיף או להתאים את חיובי הדייר שלהם.עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת ויש לבדוק את החוקיות של חיובים מסוג זה באזורים רלוונטיים.
034
כיצד ניתן לקבל טעינה אוטומטית?
תלוי במונה. טעינה אוטומטית תסייע לך להנפיק אסימון לערך הרצוי בפרקי זמן תקופתיים.צרו עמנו קשר עם מספר המונה שלכם, הסכום והתדירות שבה תרצו לייצר אסימוני טעינה.
035
כמה שעות קילוואט יש למונים חדשים לאחר ההתקנה?
מונים חדשים בדרך כלל טעונים עם 5 קוט"ש. במשק בית ממוצע זה עשוי להספיק למספר שעות.במונים מסוימים יש מגבלת "משיכת יתר" שתאפשר לך להגיע ל- 15 קוט"ש לפני כיבוי ספק הכוח.
036
מי משלם את עלויות ההתקנה?
בחלק מהחבילות אנו מספקים לכם את המונה שלנו בחינם. אנא עיין בחבילות שלנו לגבי התעריפיםהעדכניים ביותר והמבצעים הנוכחיים שלנו.
037
מה אם שיעורי השירות משתנים?
כחלק משירות דמי הטרחה שלנו, דמי השירות מתעדכנים כדי להתאים לתנודות השוק.
038
כיצד תעריף הספק מחושב?
בדרך כלל המחירים מחושבים בהתאם לתעריף השירות עבור האזור. האסימון שהונפק לוקח בחשבון את התעריף העירוני ו / או חיובים חלים חרים.בעלי בית ובעלי נכסים תמיד חופשיים להחליט בעצמם את התעריפים במידה והם רוצים לעשות זאת (אם כי זה לא מומלץ).
039
האם כל סוגי המונים מוצעים בכל האזורים?
לא. המונים הפופולריים ביותר הם מוני חשמל חד פאזיים. צרו קשר בנוגע למוני חשמל תלת פאזיים אוסוגים אחרים של מונים כגון מים וגז.
040
אילו סוגי מונים קיימים?
מוני חשמל, מדי גז ומים הם הפופולריים ביותר. לכל סוג מונה ומד ישנם מגוון דגמים בהתאם לסוג השימוש.
041
מה אם יש לי דרישת מונה מותאמת אישית?
יש הרבה התאמות אישיות ודרישות מונה. בתיאוריה, כל צריכה שניתן למדוד יחד עם מונה אפשר לספק שירותי תשלום מראש.צור עמנו קשר לגבי הצרכים הספציפיים שלך.
042
כיצד אוכל לצפות בדוח של המונה שלי?
הדוחות זמינים און-ליין. פשוט התחבר וצפה במונים ובדוחות שלך.
043
כמה מהר ניתן לקבל את השירותים?
לאחר קבלת טפסי הבקשה, בדרך כלל ניתן לקבל את השירותים תוך 5 ימי עבודה. זה גם תלוי בזמינותםשל קבלנים או חשמלאים באזור המתאים. לאחר התקנת מונה ניתן להפעיל כמעט מיד את השירות.
044
האם ניתן לבטל בכל עת?
כן. עם זאת, תנאי הביטול תלויים בתנאי החוזה. נדרש לשלוח הודעה על ביטול 30 יום מראש. עמלת סיוםחוזה מוקדם עשויה לחול בהתאם לתקופת החוזה שנותרה.
045
כמה זמן החוזה?
בהתאם להצעות וסוגי מבצעים מיוחדים, החוזה עשוי להשתנות בין 0 ל 36 חודשים. הודעת ביטול של 30יום מראש חלה ללא קשר לתקופת החוזה. עמלת סיום חוזה מוקדם עשויה לחול.
046
מה זה bucksGO?
היא מערכת התשלומים שלנו. bucksGO תשלומי כרטיסי אשראי והוראות קבע מעובדים באמצעות המערכת הזאת.
047
האם אוכל לבצע התקנה עצמאית?
ההתקנות צריכות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.התקנה לא נכונה עלולה לגרום למוות או לפציעה ואסור לנסות ללא הכישורים המתאימים.
048
מי שולט בתעריף?
דבר בעל הנכס או בעל הבית שולטים בתעריף. חלק משירותינו כולל קביעת, תחזוקה ועדכון נתונים.השירות שלנו מיועד להקל על כל התהליך עבור בעל הבית.
049
הדיירים שלי חולקים את אותו גייזר או מיכל מים חמים. כיצד אוכל לחייב אותם בגין חשמל או שימוש במים חמים?
השיטה הטובה ביותר היא להתקין מדי מים חמים אלקטרוניים לכל דייר. אולם פתרון זה יקר ולא תמידמתאים לכמות נמוכה של התקנות. אלטרנטיבה נוספת היא להתקין מדי מים מכניים חמים ולעשות מדי פעםקריאות באופן ידני לחישוב החלק הממוצע שמשמש כל דייר. לאחר ששיעור השימוש של הדיירים ידוע, ניתן לבצע חישוב על בסיס החשבון שהתקבל עבור הבניין. בעלי בית מסוימים מחייבים שימוש זה באמצעות הצהרות חודשיות ידניות, בעלי בית אחרים מייצרים תעריף משולב עבור מים וחשמל ומשתמשים במונה החשמל בתשלום מראש הקיים אשר מותאם מעת לעת כדי לעקוב אחר מגמת השימוש במים וחשמל.
050
האם מונה בתשלום מראש בעל הגנה מפני חבלות?
ברוב המונים ישנם חיישנים המזהים חבלה. מונים מסוימים יינעלו או יכבו את המתח ויידרש להתקשר למוקד הטלפוני שלנו למתן הסבר.הדיירים יכולים להיות יצירתיים בתכנון טכניקות לעקיפת מונים (כמו כל מערכת אזעקה אחרת) ויש תמידלהיות ערניים ולבדוק את תקינותו של השימוש כדי לדעת האם הוא נורמלי. יש לנו מנגנוני התרעהמורחבים המתריעים אוטומטית מתי מומלץ לבצע בדיקת אזור.
051
שמעתי על הונאות עם מונים בתשלום מראש, כיצד ניתן להרגיע אותי?
מוניטין זה הכלל! מצד אחד ישנם רמאים על הסף שרק רוצים למכור מונים שמבטיחים לאנשים לחסוך בחשמל. מצד שני ישנם עסקים לגיטימיים אשר עשויים גם לאכזב את לקוחותיהם באופן בו הם מתנהלים. אנו מעבדים מיליוני עסקאות מדי יום עבור אלפי בעלי בית, מנהלי נכסים, עיריות וחברות חשמל. אנו לא מושלמים אך אנו שואפים לשמור על שלמות ואריכות ימים בכל מערכות היחסים העסקיות שלנו.


Become Partner            
ראשי נקודת טעינה להיות קבלן מאמרים מדיניות פרטיות
צור קשר חבילות סוגי מונים אודותינו התחבר הצהרת אחריות
כל הזכויות שמורות